Forum DELOREAN Strona Główna DELOREAN
Forum fanów samochodu DMC Delorean
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wady nie zalety DeLo... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kamil1983
Bywalec



Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SLUPSK

PostWysłany: Pon 21:42, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Witam Wszyscy pisza o zaletach Delo wiem wspaniale auto dlatego odkladam kazdy grosz zeby sobie takowe kupic... Dobra skonczmy z tym Moze ktos sie wypowie o wadach tego auta ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
James
Administrator VIP



Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 189 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Warszawy

PostWysłany: Pon 22:58, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Oj... nie ma samochodu bez wad Smile
Co chcesz wiedzieć? Anglicy go budowali i częściowo projektowali, więc sporo jest wad.

Elektryka firmy Lucas. Każdy kto zna tą firmę wie, że ich nieformalny slogan to - The Prince of darkness (Książę ciemności)

Collin Chapman wraz z Lotusem projektował ramę i układ jezdny. Moim zdaniem są trzy możliwości dlaczego taka rama powstała:
1. Collin był nietrzeźwy w czasie procesu projektowego
2. Zrobił to na złość DeLoreanowi
3. Ani Collin, ani Lotus nie mają zielonego pojęcia o układach jezdnych samochodów i dodatkowo brakuje im zdrowego rozsądku.

Delikatne i nie wzbudzające zaufania klapy nad komorą silnika, które pękają, źle pasują i powodują że w deszczu silnik zalewany jest wodą - brudny silnik, piszczące paski, awarie napinaczy.

Moc nieadekwatna do wyglądu - ten samochód powinien mieć 300KM. Z drugiej strony przy dzisiejszych cenach benzyny to może nie jest aż tak duża wada Smile

Tragiczne wręcz umiejscowienie pompy paliwowej połączone z błędami w projekcie ramy powoduje bardzo szybkie zużycie jej.

Niskiej jakości plastiki w kabinie i niedopasowane elementy tapicerki, które wyglądają tandetnie i strasznie skrzypią - właśnie dlatego w moim DeLo z oryginalnego wnętra pozostanie baaaaardzo niewiele.

To chyba tyle na razie Wink W szczegóły techniczne wdawać się nie będziemy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dagon
Moderator



Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 131 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:22, 25 Wrz 2007 Powrót do góry

Zawsze mnie właśnie zastanawiała ta klapa. Tj. na ile sprawne jest chłodzenie silnika, by można było zmodyfikować klapę i pozbyć się z niej "wentylacji" pozostawiając oczywiście jakieś elementy, pozwalające na spływanie wody.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wazzabii
Stały bywalec



Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Pon 22:09, 19 Lis 2007 Powrót do góry

rama ogolnie rzecz biorac nie jest za bezpiecznym pomyslem, poniewaz samochod jest chyba za sztywny przy wypadku no i mozemy z tego powodu troche ucierpiec....


co do silnika, to zeby dodac 2 turbo sprezarki (vin502) musimy sporo zmieniac? tloki? wal? korbowody? glowica? zeby zmienic wtrysk z mechanicznego na elektryczny?

moze ktos wglebial sie w ten temat? bo ja jeszcze nie

mial ktos okazje porownac silnik od zwyklego DeLo do tego np. z VIN502 ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dagon
Moderator



Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 131 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 1:03, 20 Lis 2007 Powrót do góry

Cytat:
rama ogolnie rzecz biorac nie jest za bezpiecznym pomyslem, poniewaz samochod jest chyba za sztywny przy wypadku no i mozemy z tego powodu troche ucierpiec....

Jest taki trend, ze konstruktorzy aut wracaja powoli do ram, gdyż odpowiednio zaprojektowane okazują się być bardziej bezpieczne niż konstrukcje samonośne. No ale to dziś. Co do starszych samochodów, to pamiętaj, że pojazd osadzony na ramie ma bardziej stabilną strukturę (co jest niezmiernie istotne przy samochodzie sportowym) oraz jest o wiele bardziej trwały. Konstrukcie samonośne mają to do siebie, że cały czas pracują.
Cytat:
co do silnika, to zeby dodac 2 turbo sprezarki (vin502) musimy sporo zmieniac? tloki? wal? korbowody? glowica? zeby zmienic wtrysk z mechanicznego na elektryczny?

Aż tyle to nie. Tylko widzisz... jest wiele osób (ja jestem takim człowiekiem) które nie lubią turbo w samochodzie... Turbodziura mnie po prostu irytuje..
Cytat:
mial ktos okazje porownac silnik od zwyklego DeLo do tego np. z VIN502 ?

Poszukaj na sieci wykresów z hamowni. Jestem pewien, że gdzieś je widziałem.
Ja i tak wole "tuning teksański" ;] Stage II w wykonaniu DMC Texas mi się bardzo podoba ;] Bez żadnych badziewnych turbin Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wazzabii
Stały bywalec



Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Wto 11:14, 20 Lis 2007 Powrót do góry

przy 2 turbinach da sie turbodziure zminimalizowac, jedna na niskie, druga na srednie



przyblizysz mi ten tuning teksanski? bo sie tym nie interesowalem Razz tylko nie pisz strona DMC TEXAS i jedzieszzzzzzzz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boss-90
Stały bywalec



Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 91 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj (Lubelskie)

PostWysłany: Wto 18:03, 03 Cze 2008 Powrót do góry

Teraz takie w VW sprzedają niedługo zrobią ich trzy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boss-90 dnia Wto 18:03, 03 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Johns
Moderator



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl /podkarpacie

PostWysłany: Sob 19:26, 07 Cze 2008 Powrót do góry

Przeglądając ostatnio oferty sprzedaży delo na ebay'u natknąłem się na tą :[link widoczny dla zalogowanych] fotkę i nasunęło mi się pytanie: czy przód delo jest z plastiku? w sumie to zderzak wiadomo że jest z plastiku ale czy to co jest nad nim też ? Na stronie dmc texas jest to sprzedawane jako jedna część

Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johns dnia Sob 19:29, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Czarza
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot

PostWysłany: Śro 9:07, 11 Cze 2008 Powrót do góry

Zgadza się. To plastik z przodu i z tyłu. Dlatego pod wpływem temperatury tworzą się tkzw "brwi" nad światłami.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Johns
Moderator



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl /podkarpacie

PostWysłany: Czw 10:40, 12 Cze 2008 Powrót do góry

Dzięki za odpowiedź Wink tylko teraz mnie zastanawia jedno: Czy dało by radę dorobić tą "górną"część zderzaka z metalu, najlepiej nierdzewki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czarza
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot

PostWysłany: Czw 10:59, 12 Cze 2008 Powrót do góry

mysle, ze bez problemu. sam o tym kiedyś myślałem. ale byłaby to dość kosztowna operacja.
Gdzieś czytałem, że są wersje z włókna szklanego - odporne na odkształcanie...

z drugiej strony te plastikowe ładnie odświeżone i odmalowane bardzo fajnie wyglądają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Johns
Moderator



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl /podkarpacie

PostWysłany: Czw 11:02, 12 Cze 2008 Powrót do góry

Ale ta obudowa świateł z tyłu jest metalowa? Czy się mylę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czarza
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot

PostWysłany: Pią 0:05, 13 Cze 2008 Powrót do góry

tyl jest dokladnie z tego samego co przod...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
McFly
Bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Przyszłości

PostWysłany: Czw 22:01, 06 Sie 2009 Powrót do góry

Cytat:
W szczegóły techniczne wdawać się nie będziemy.

No właśnie James dlaczego? jeżeli masz czas i chęć to byłbym wysoce usatysfakcjonowany gdybyś napisał dokładne dane techniczne DeLo. Bądź jeżeli ktoś inny zna takowe to fajne gdyby je zapodał. Bo np. nie wiem jak tam wygląda kwestia zawieszenia układu kierowniczego i w ogóle mało co wiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez McFly dnia Czw 22:07, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
agrest2104
Początkujący



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:19, 10 Gru 2016 Powrót do góry

Eksperci z branży motoryzacyjnej podkreślają, ze DeLorean był na początku konstrukcją niedopracowaną i pełą wad. Najczęściej powtarzany zarzut to to, że ten "samochód przyszłości" swoimi parametrami zupełnie nie wychodził poza ówczesne standardy. Największym rozczarowaniem była moc silnika i prędkość.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez agrest2104 dnia Pią 13:39, 12 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)