Autor |
Wiadomość |
coffeelover9608
 |
Wysłany:
Śro 10:48, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
Całkiem, całkiem, może trochę się różni od delorean'a ale nie wygląda nieźle  |
|
 |
ball354
 |
Wysłany:
Czw 18:40, 12 Sty 2017 Temat postu: |
|
Niczego sobie:) |
|
 |
fistaszek
 |
Wysłany:
Śro 22:38, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
extra |
|
 |
janusz210
 |
|
 |
pompek
 |
|
 |
Gość
 |
Wysłany:
Wto 20:59, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
Cacko równie dobrze wygląda jak samochód z przyszłości. |
|
 |
muczan
 |
Wysłany:
Śro 10:17, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
Mi się ten samochód podobał, co prawda to nie gwiazda od DMC, ale nie wygląda to źle  |
|
 |
janosik83
 |
|
 |
patrykkluz2
 |
|
 |
Czarza
 |
Wysłany:
Śro 9:12, 11 Cze 2008 Temat postu: |
|
Właśnie doczytałem w Stainless Steel Illusion, że Marzal miał być jedną z inspiracji dla Deloreana w wersji sedan... choć pewnie miał też spory wpływ na wersje, którą znamy. |
|
 |
boss-90
 |
Wysłany:
Nie 20:52, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
Zapomnieli dodać że te dzieci muszą być małe albo bez kończyn dolnych. |
|
 |
Johns
 |
Wysłany:
Sob 22:29, 07 Cze 2008 Temat postu: Lamborghini Marzal [Prototyp] |
|
Lamborghini Marzal
Cytat: |
W roku 1966 i 1967 firma Lamborghini była reprezentowana na rynku głównie przez Miurę. Na rynku znajdował się 400 GT 2+2, czyli sportowy pojazd dla 2 dorosłych i 2 dzieciaków. W ofercie producenta z Sant' Agatha brakowało pojazdu o 4 pełnowymiarowych miejscach. Zaprojektowanie nadwozia zlecono firmie Bertone, a pracami kierował Marcello Gandini - projektant Miury. Gotową maszynę pokazano w Genewie w 1967r. Marzal wzbudził furorę. Najbardziej charakterystycznym elementem samochodu były unoszone do góry drzwi typu "skrzydło mewy" oraz szklany dach. Marzal posiadał samonośne nadwozie ze stali. Wewnątrz znalazły się 4 pełnowymiarowe miejsca, dzięki drzwiom do każdego z nich był łatwy dostęp. Marzal był napędzany sześciocylindrowym, rzędowym silnikiem usytuowanym nad tylną osią. Jego pojemność wynosiła 2 litry a moc 172 konie. Nie była to nowa konstrukcja, lecz po prostu połówka silnika z Miury. Z przodu pojazdu znalazło się miejsce na ponad 300 l. bagażu. Niestety Marzal nie trafił do sprzedaży; powstał tylko jeden eksperymentalny prototyp. Był po prostu zbyt kosmiczny jak na swoje czasy, a sam zarząd Lamborghini nie był pozytywnie nastawiony do tego projektu. Marzal został zastąpiony przez znacznie bardziej udaną Espadę. Na Marzalu został wzorowany DeLorean, który w latach 80-tych był uznawany za szczyt bajeru. |
Dane techniczne : http://www.lambo.com.pl/samochody/1963/marzal/dane.php
http://www.youtube.com/watch?v=NEjSsHiy3h4 |
|
 |